trend"SINGLE is SIMPLE,COUPLE is TROUBLE"idop aku
Tuesday 5 July 2011 . 0 word(s) .
mmm,,,tah lar,,aku un tak paham kenapa dengan aku ni...
bile status single ,tang gatal jerq nak ber'kapel2' ni...
n sekarang bile da CouPle rase cam nak single lek,,,

orang kate kalau masa kapel ni,,kene bnyak mengalah,,
tak ley lar sangat ikut hati kita sowang jerq...
kena paham dengan situasi die..
tapi aku da try paham ,,
aku tahu die busy dengan study die..
kadang2 mesej sehari 1 mesej jerk,,
memang sedih lar aku kata...
aku da banyak kali gaduh dengan die pasal bende ni..
last2 aku ley terima,,
n die un cam berubah mesej aku sekerap yang boleh..

tapi aku memang tak paham ape yang die sibuk sangat?
aku tengok group die hari sabtu,hari ahad pegi bowling ,
gi tengok movie..die un mesti ikot sekali kan...
ke tu alasan die je..
kalau betul tak pe lar BIE...GO ON LA.

sedih lar...aku da betol2 SAYANG die,,tah die paham ke tak..
kalau dia da jumpa orang lain straight HONEST kat aku..
aku memang harap die honest..
aku taknak sebab aku cam halang semua yang die nak wat..
hubungan kiteorang semakin RENGGANG...

n sekarang timbul lagi satu masalah...
NFON die plaq hilang,,oke!!fine..
da BADLUCK an..
tapi aku rasa lain kali JAGE SIKIT GETE UH BAEK2!

sorry la BIE,,,ayat BBY cam pedas,,tapi tu nasihat...

Malas la nak gaduh pasal benda kecil ni.. Tapi hati ni terasa...
I just want SOMEONE yang ambil berat pasal aku...
Ini tak, bila aku ada masalah or tak sihat, orang lain yang tahu dulu...
Dah tak tahu nak share macam mana dengan dia..

YANG PENTING BBY HARAP BIE TAHU BBY SAYANG BIE SANGAT2!!


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING