same2 rase
Wednesday, 27 July 2011 . 0 word(s) .
aku gn mizan skank da cam ape tah..
nak kate COUPLE un da cam x...
makin lame makin aku kecik atie gn dye,,,
dye un makin kecik atie gn aku..
aku dapat gase yg aku memang da xde dlam idop dye..
bile mesej ade je yg x puas atie..
nak gad0h je selalu...

dulu kate no celcom jus 4 family,,
tapi mase blek melake ari tu ,,
mcj kwan2 u dye gune CELCOM...
hurm   =(
aku x kesah ..tapi bagytahu larh...
emm..dye x puas tgok aku on9 Fb layan laki...
tapi aku tg0k dye CHAT gn pompuan...
aku x tegor pun..
pe lagy aku nak cakap...

aku tahu aku bnyak smpan rahsie dri dye...
kalo dye nak smpan rahsie...smpan lar t0l2..
jgn sampai aku tahu smpai amek ati...

mase dye gi kem ari tu..
aku bagy dye msej x berbalas...
da blek kat u un x blas..
nmpak sangat aku X PENTING !!
cbuk kan hidop kat U ye...

aku da nmpak ...
dye memang kian berubah ...
pembezaan TARAF kot...
maybe aku jus DAX SCHOOL...
dye da bdax UNI..

aku da kate ..CARY je bdax2 yg kat U uh...
RAPAT GN si ALIA uh kan??ke ELENA??
n sape2 je larh minah2 U yg satu kelas gn die...
pegi lew ngurat...kapel ke ape ke...
bdax2 un kan agy lawa...nnty lagy membahagiakan atie..
x de nak terseksa gn aku..

AKU SEDAR LARH DIRI AKU SAPE!!
AKU SKANK NIE HIPOKRIT SGT2...
KAT SCHOOL HEPPY MEMANJANG..
KAT UMAH DA CAM APE!!..
memendam perasaan..
dok dalam blik asyek mengalirkan AERMATE je..
ape NAK jadi un tah le!!


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING