PENYESALAN MENGHIMPIT AKU
Friday 8 July 2011 . 0 word(s) .
TIPU larh kan kalo kowang kate kowang x penah NYESAL?
penyesalan tu bagus untuk kita sebenarnya..
tapi antara kita dapat terima atau tidak...
ITU SAJE..!

penyesalan demi penyesalan datang dalam hidup aku sekarang!
naek stress un ade...
tinggal aku tak ade tempat nak luahkan masalah aku..



bila penyesalan ,persoalan kenapa uh mesti ada kan??
aku tak tahu la,,
aku nyesal kot pasal aku x ikot kata hati aku nak gi UiTM..
aku nyesal masuk FORM6??
aku nyesal sebab aku kapel?
aku terlebih nyesal sebab aku lukakn hati orang yang aku sayang sangat2..
aku nyesal sebab dah buat dia NANGIS banyak kali untuk aku..
aku tak pernah paham tentang dia...
dan sekarang aku dalam keadaan untuk kehilangan dia..
kalau betul larh bende ni berlaku..
tu adalah PENYESALAN TERBESAR aku!!

kenapa aku buat keputusan yang tidak ikut kata hati aku??
kenapa aku selalu ikut kata orang lain,,
HIDOP KAU ,TENTULAH KAN SENDIRI?!
bukan camtu ke sepatut nye??

tapi menangis air mata DARAH  tak akan mengubah apa yg aku da buat..
aku da HANCUR kan semua nya...
kata2 maaf x dapat aku ucapkan lagi,,
aku memang x mampu..
aku nak REVERSE un da terlampau LEWAT..


aku DALAM KEADAAN STRESS bila ingat semua ni..
satu hari nanti aku maybe akan jadi GILA..





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING