MY BELOVED SCHOOL!!~HISTORY~
Friday, 8 July 2011 . 0 word(s) .

oke2...nie aku buat untuk sejarah pendidikan aku...
saja2 je ni,,,
hehehe...da datang gedik kot!!

aku dulu masa umur 6 tahun kot...
aku sekolah kat TABIKA KEMAS Kampung Sebatu jerk...
tu un untuk 2 tahun...






nie time zaman SEKOLAH MAKAN R...




PASTU ,aku belajar kat SEKOLAH KEBANGSAAN SEBATU...
banyak memori kanak2 berada di situ!!hehe...
sampai sekarang ada budak satu sekolah rendah dengan aku belajar di sekola yang sama..
ADA JODOH TU!dari darjah 1 sampai darjah 6 kat situ...
n dari 1-6 ,,aku kelas MAWAR je..
rindu dengan zaman sekolah rendah...aku antara budak2 atlet sekolah...
dari darjah 4 -6 mewakili sekolah,,,FAMOUS gak an?
tu OLAHRAGA ,dengan BOLA JARING lagi,,,huhu..




DARJAH6 aku jadik OLAHRAGAWATI sekolah..
TAHUN TU JUGAK AKU WAKIL NEGERI MELAKA UNTUK MSSM...
rindu dengan cikgu2 sekolah sebatu...!lagi2 ckgu MATH darjah 6 ..


masa aku sekolah menengah pulak...
aku mule2 bersekolah di SMK SUNGAI RAMBAI...
tapi berpindah ke SMK DANG ANUM 
atas tawaran RANCANGAN KHAS...
masa 2 bulan pertama aku duduk HOSTEL r...
tapi jiwa aku bukan dekat HOStel..last2 keluar...

5 tahun kat sekolah nie mengajar aku lebih matang...
dengan berlambak masalah sosial biasa la sekolah yang penuh remaja...
kat sekolah ,,budak2 ramai kenal aku dengan budak OLAHRAGA...
2 tahun memegang position OLAHRAGAWATI time FORM4 n FORM5...
SPM dan PMR aku amik kat sekolah nie...
nak kate sekola yang aku sayang DANG ANUM r...

now n sampai tahun depan...plaq punye citer...

I'M AT SDARY!!!OR SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN DATO'ABDUL RAHMAN YA'KUB!
nice school! larh pada pndangan aku...



AMEK FORM 6 KAT SINI!aku tak banyak tahu lagi sal sekolah nie..
tapi memang best kot sekolah nie..
lagipun pakwe aku bdax sekolah sini dulu,,,huhu,,,
sekolah ni memang besar,,,
memang gempak!tapi cam x tersusun sistem...
ANYWAY!,sekolah aku gak sekarang....!

k larh...nanti malam aku sambung dengan post laen...
tata...adios!!






Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING