JUMAAT KE 4 DI SDARY
Friday, 8 July 2011 . 0 word(s) .
semenjak sekolah kat SDARY nie..
aku memang selalu dapat bangun tidur lambat,,
da bangun un lambat..so gi sekolah un lambat lar kan?
sekolah SDARY memang beza gila kot dengan DANG ANUM..
hari ni pegi sekolah dalam pukul 7:20 pagi kot..
datang2 tengok ada perhimpunan rasmi..
AISEH!!
minggu ni 2 kali kene baca ikrar pelajar SDARY..
haha...wat eva lar..
tapi tertanya-tanya juga larh kan..

apa POINT kena buat perhimpunan rasmi ni..?
LYHA budak kelas sejarah kata 
sebab nak umum kan cuti  ganti untuk larian 1 MURID 1 SUKAN ,,uh..

tapi meleset LOL...rupa2 nye nak bagi TAKLIMAT tok PERHIMPUNAN BERSIH uh je..

slom taklimat uh..ada majlis persaraan cikgu2 
dan kenaikan pangkat CIKGU HASSAN..hehe..
dari HEM kpada GPK1...selamat sikit sekolah nie...
pastu kelas seperti biase,,,FIRST kelas dengan CG ROZIAH..
belajar SEJARAH ...tapi memang ngantok beb..aku sempat tidor agy...
LUCKY larh,,,CIKGU tak perasan...
n then masa MUET tengok video sal SPEAKING TEST,,,
argghh ,,,streesss gak larh..
masa BM plak CKGU RAMLAH ada hal,,
tapi aku kelam kabut gak lar,,
nak siap kan karangan dia kan..
takut kene BEBEL..hehe...minta maaf ye cikgu...
rehat un aku tak pergi...sampai masa BUSINESS aku still wat BM uh..
ALHAMDULILLAH siap...
bak kata LYHA un...kowang nie mengemakkan diri r..
busy semacam je...


and the end.!
esok SABTU,,,cuti lar kan?
dapat rest...
nie da masuk 3 JAM lebih mengadap laptop...
lenguh jari buat post tuk blog nie...




 menaip je keje...boring katakan...


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING