idop lagi pas blek kem
Monday 25 July 2011 . 0 word(s) .
baru jer blek KEM BINA NEGARA kt ENDAU ROMPIN..
penat gile LOL...huhu...
EXTREME n FUN!!!
dengan x de LINE nfon!
da cm org ASLI 3 hari r..
dengan aku ygda naek MABUK naek bas..
aduh ai..jalan dye bukit2..emang aku x than glew...
yang BEST nye...wat JUNGLE TREKKING r.!
2 jam lebih kt dlan hutan,,,
naek trun bukit..kene gigit gn PACAT!.

huhu...pengalaman beb..seb baek gak r dpt sedar awl..
kalo x mati berdarah2 kaki aku..
pastu buat WATER CONFIDENT..berenang2..tapi x dalam sgt air sungai dye.!
semue buat dalam group..herm,,group aku boley larh than..
tapi yang x ley blah uh nak ikot pale otak dye je.!DAMN IT r..
urm..penat gile r..lepak2 maen air..
pas tu makan..tpakse mkan ikan sungai..
tah ape name ikan uh aku x tau..
da lapau...bedal je larh..hehe..
pas mkan ..rest kjap...pas tu smbung gn aktiviti kyak pkai PELAMPUNG..

penat beb...naek kejang tangan aku..
da larh jrak dye dkat 5 kilometer nak smpai tapak kem blek!
kejang2 un...selamat jgak smpai ..sempat kene tarik gn bot agy..
tapi kenangan terindah r!BEST gile..
x nyesal pegi..walaupown azab dan ngantuk!

hari last..
kiteowg blajar sal KENEGARAAN..
fasi kiteowg best larh...
siap ley buat UJIAN PERSONALITI agy..
hehe...THANZ WAK HASSAN!

pastu kiteowg ade wat nyanyi2 dengan gaye..
best LOL..haha..
hurm..last aktiviti..kene buat ujian kerjasama kumpulan,,,
walaupun group aku cam hape!..anyway...dpat gak tmpt  no 3,,

mase blek dlam bas budax2 nie memekak jerq nyanyi lagu
yang kiteowg belajar kat KEM,,
nak tido un x ley!
ANYWAY nie kem terbaek da extreme r..


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING