gimana sih?
Sunday, 10 July 2011 . 0 word(s) .
hey!!
hari minggu yang aman buat aku,,,
bangkit dari tidur kol 10 tadi...
APE PUNYA ANAK DARA la kan??
nasib baik tak kene bebel...
huhu. =P
hurm2...bangun je da kene suruh mandi...
adesss...
sebab nak kena pergi pasar...
AKU PALING LEMAH NAK GI PASAR NIE!
hari ni plan nak buat NASI IMPIT gn KARI DAGING je..
nyum3...=)tak sabar nak makan...

kat pasar pula cam tak ramai sangat orang..
okey la tu kan??
da siap beli barang-barang untuk masak ...
aku boleh lagi round-round kat kedai surat khabar,
pasar tani...
dasar kaki jalan kot..
hilangkan boring sebentar...
tak de la lama sangat un..
n then balik r rumah..
TOLONG-TOLONG MAK MASAK...
rajin-rajin kan sikit diri...
dulu aku bukan camni...
hee~~
last-last aku sekarang tengah mengadap laptop..
tu je la kerja aku sekarang,,
lebihan masa yang berlambak-lambak dihabiskan di depan komputer...
hehe...


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// ON PLAYING